Swift

Sukienka dresslink part 2

Tym razem Wam pokażę stylizację w roli głównej Sukienka dresslink, druga którą wybrałam, (do pierwszej macie linka tutaj) KLIK Sukienkę wybrałam i okazała się za duża, poprosiłam moją zaprzyjaźnioną krawcową która z dwóch rozmiarów za dużej zrobiła pięknie dopasowaną Baardzo za to dziękuję :*:*:* Uwielbiam kroje ołówkowe. Ten model to taka biznes klasa którą lubię, a zarazem sukienka bardzo uniwersalna. Każda stylizacja będzie do niej pasować ;) Ja ją wykorzystałam w pracy i nie żałuję ;) Żeby ją nieco stonować dodałam sweterek, bo wiadomo że nie zawsze wypada gonić z odsłoniętymi ramionami.

Tutaj Wam chciałam przedstawić naszą nową domowniczkę Kicię Łapkę ;) Kochamy ją i tworzymy dopełnienie naszej zwierzęcej familii, kot i psy się kochają i w domu mamy dużo weselej. 



















Nie wiem jak Wam ale dla mnie kiecka BOMBA ;)
Pozdrawiam:

PODPIS
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

0 komentarze