Swift

Baby Blue Buty Sportowe Candy Rapter

Hej Kochani, nie miałam czasu żeby pisać postów. Jestem w ciąży i do tego sporo pracy miałam więc na bloga siłą rzeczy czasu nie było. Może uda mi się teraz więcej postów wrzucać, bo mam się oszczędzać takie zalecenia dostałam od lekarzy :)
W tym roku zakochałam się w pastelach w ubiorze i w pomieszczeniach. 
Przeglądając oferty sklepów obuwniczych natknęłam się na bardzo fajne butki sportowe w kolorach cukierkowych. Teraz w mojej szafie pojawiło się wiele rzeczy, które muszą być wygodne, ale jeśli do też do tego są ładne  to już jest sukces i szczęście.  
Udało się połączyć komfort, wygodę i wygląd. Teraz to najważniejsze! 
Buciki są niesamowicie leciutkie w stylu Air Max, będą pasowały do wielu moich stylizacji. 
Bardzo mi się w nich podoba to, że po założeniu jestem w nich ciut wyższa, butki "oddychają", noga się nie poci.  Poz tym kolorystyka i wytłoczone na nich malusieńkie serduszka mnie zauroczyły. 

rapter

rapter

rapter

rapter

rapter

rapter
 Pozdrawiam i nastepnego :*

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Faktycznie, małe cudeńka z tych butów *.* Życzę ci szczęśliwej ciąży, bez problemów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci dużo zdrowia. Można się dowiedzieć, gdzie kupiłaś buciki? :)

    OdpowiedzUsuń