Swift

Sukienka z Dresslink part1

Witajcie! Niedawno pisałam Wam o sukienkach ze sklepu dresslink nie mogłam się doczekać aż przyjdzie paczka i przyszła.
Wybrałam dwie sukienki, dzisiaj Wam pierwszą zaprezentuję, koronkową w moim ulubionym ostatnio kolorze chabrowym.
Sukienka jest bardzo ładna, ale odbiega od zdjęcia prezentowanego na modelce. Wygląda dokładnie tak samo jak na zdjęciu na samym dole na stronie. Kupując ją musicie pamiętać, że to nie ta na modelce a ta prezentowana poniżej. Na zdjęciu w sklepie spódnica jest bardziej rozkloszowana niż w realu. W realu to bardziej bombka.
 Rozmiar mi podpasywał, choć na ramionach jest ciut luźniejsza, wolałabym żeby była bardziej opięta. Fajne jest w tej sukience to, że jest bardzo przewiewna, ma ładnie wykończone z koronki dookoła pachy i mega wyrazisty kolor. Takie połączenie miękkiego tiulu i koronki w efekcie końcowym wygląda bardzo romantycznie.
Drugą wybraną przeze mnie sukienkę zaprezentuję i opiszę Wam następnym razem pokrótce.









 



Ostatnio chabrowy króluje na moich patrzołkach ;p;p







Jak Wam się podoba? Oceńcie sami ;)
Mi się bardzo podoba, taki romantyczny styl.
Pozdrawiam:

PODPIS
Follow on Bloglovin

You Might Also Like

0 komentarze